Mobiele Enquête

De vraag achter de vraag kennen en begrijpen

WHY

Wat beweegt jouw eindgebruiker om te komen tot antwoorden en je organisatie te beoordelen?

De vraag achter de vraag kennen en begrijpen. Wat beweegt jouw eindgebruiker om te komen tot antwoorden en uw organisatie te beoordelen? Middels een enquête op locatie worden eindgebruikers of interne gasten niet alleen gevraagd naar de mate van hun tevredenheid, maar proberen we te achterhalen waar de behoefte ligt.

HOW

Dialoog met de klant op locatie

We gaan de dialoog aan met de klant door middel van een getrainde enquêteur op locatie van je organisatie. Integron verzamelt alle feedback en analyseert de uitkomsten van de enquête.

WHAT

Hogere respons en binnen vier weken inzicht in de resultaten

  • Kwalitatief onderzoek;

  • Doorvragen gericht mogelijk;

  • Hogere respons;

  • Handvatten voor aanbestedingen;

  • Binnen 4 weken inzicht in resultaten middels analyse en rapportage.

Image is not available
Image is not available
Image is not available
previous arrow
next arrow
Slider

Aan de slag met de resultaten

Hoe gaan we verder na het onderzoek? Integron heeft diverse methodes ontwikkeld om jouw organisatie te
adviseren en/of te trainen om ervoor te zorgen dat je eindgebruikers (nog) lekkerder kunnen werken.

Rapportage

Aanbevelingen namens Integron in
een overzichtelijke rapportage.

LEES MEER

Infographics

De highlights uit het onderzoek
visueel gepresenteerd.

LEES MEER

Customer Journey Mapping

Middels de techniek customer journey mapping brengen we touchpoints en experience in kaart.

LEES MEER

Meer weten over het inzetten van mobiele enquêtes?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te helpen.

Over welke onderzoeksoplossingen wilt u meer informatie (optioneel)?
Online onderzoekFeedbackzuilenMobiele enquêteKlantpanelsServicedesk check
Over welke informatie en adviesdiensten wilt u meer informatie (optioneel)?
Rapportage/infographics1-2-3 spelCustomer Journey MappingLeverancierssessieHospitality training