Hospitality training

Hospitality – De weg naar een gastvrije organisatie

WHY

People will forget what you did, people will forget what you’ve said, but people will never forget how you made them feel

Het implementeren van Hospitality of Hostmanship in een organisatie is een vak apart en niet binnen een week gerealiseerd. Naast het gastvrij opereren, klant- en servicegericht bezig zijn valt of staat het succes van een gastvrije organisatie met de juiste kennis en inzichten van de eindgebruiker, het team en de individu.

HOW

Belangrijke aspecten voor het ontwikkelen van hostmanship in uw organisatie is tevens het kennen van de gezamenlijke én persoonlijke drive van het facilitaire team. Wat verstaan zij onder gastvrijheid en hoe maken zij dat tastbaar?

Sturen op houding en gedrag en gericht trainen op hospitality wordt mede mogelijk wanneer resultaten uit onderzoek of het inzichtelijk maken van de klantreis wordt teruggegeven aan het team en leert het op welke aspecten van de dienstverlening de eindgebruiker deze extra, gastvrije aandacht verwacht.

WHAT

Integron verzorgt deze trainingen doormiddel van interactieve sessies samen met het facilitaire team. Hierbij wordt gekeken naar verwachtingen van de eindgebruiker, teamprestaties en persoonlijke eigenschappen en werken we samen naar een team wat op momenten van de waarheid gastvrijheid weet te borgen in de organisatie.

Benieuwd wat Hospitality in jouw organisatie teweeg kan brengen?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te helpen.

Over welke onderzoeksoplossingen wilt u meer informatie (optioneel)?
Online onderzoekFeedbackzuilenMobiele enquêteKlantpanelsServicedesk check
Over welke informatie en adviesdiensten wilt u meer informatie (optioneel)?
Rapportage/infographics1-2-3 spelCustomer Journey MappingLeverancierssessieHospitality training