Anders denken en eigenaarschap
vertonen loont!

Wij willen jou en het facilitaire team klantbewust maken en laten zien dat anders denken en eigenaarschap vertonen loont. Integron helpt met het doorvertalen van de missie naar klantbeloften en klantgericht gedrag.  Met onze adviestrajecten en trainingen creëer je een sterk facilitair team dat denkt en handelt vanuit de interne klant en eindgebruiker.

Rapportage

Aanbevelingen namens Integron in
een overzichtelijke rapportage.

LEES MEER

Infographics

De highlights uit het onderzoek
visueel gepresenteerd.

LEES MEER

1-2-3-Spel

De resultaten uit het onderzoek worden op zowel strategisch, tactisch én operationeel niveau gedeeld en geborgd in jouw organisatie

LEES MEER

Customer Journey Mapping

Middels de techniek customer journey mapping brengen we touchpoints en experience in kaart.

LEES MEER

Leverancierssessie

Bewustwording creëren met betrekking tot samenwerken en interne klantbeleving bij zowel de eigen organisatie als de leveranciers.

LEES MEER

Hospitality training

De weg naar een gastvrije organisatie

LEES MEER

Meer weten? We helpen je graag verder.

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te helpen.

Over welke onderzoeksoplossingen wilt u meer informatie (optioneel)?
Online onderzoekFeedbackzuilenMobiele enquêteKlantpanelsServicedesk check
Over welke informatie en adviesdiensten wilt u meer informatie (optioneel)?
Rapportage/infographics1-2-3 spelCustomer Journey MappingLeverancierssessieHospitality training

Ik help je graag verder

Kay Sijbrandij
06 29 39 93 81
k.sijbrandij@integron.nl