Imago onderzoek
Imago onderzoek geeft je inzicht in hoe jouw klanten en eindgebruikers kijken naar je facilitaire team en de zichtbaarheid en bekendheid van het facilitair bedrijf. Is het facilitair bedrijf sterk vertegenwoordigd in de organisatie? Komt het team de afspraken na, en worden zij gezien als deskundig partner?

Waarom Imago onderzoek?
Inzicht in verschillen tussen werkelijk en gewenst imago, zoals zichtbaarheid en bekendheid.
Tegenstrijdige belangen van klanten en eindgebruikers voorkomen en/of oplossen.
Focus op verbinding, onderscheidend vermogen en positionering in relatie tot de verwachting van je klant en eindgebruiker.
Wat gaan we doen?
Integrons Imago
onderzoek is…
Online en kwantitatief
Een beknopte vragenlijst afgestemd op jouw wensen en behoeften
Flexibel (in frequentie en formaat)
Te combineren met andere onderzoeksvormen, zoals panels of klantonderzoek
Aan te vullen met kwalitatief onderzoek