Imago onderzoek

Imago onderzoek geeft je inzicht in hoe jouw klanten en eindgebruikers kijken naar je facilitaire team en de zichtbaarheid en bekendheid van het facilitair bedrijf. Is het facilitair bedrijf sterk vertegenwoordigd in de organisatie? Komt het team de afspraken na, en worden zij gezien als deskundig partner?

Waarom Imago onderzoek?

Inzicht in verschillen tussen werkelijk en gewenst imago, zoals zichtbaarheid en bekendheid.

Tegenstrijdige belangen van klanten en eindgebruikers voorkomen en/of oplossen.

Focus op verbinding, onderscheidend vermogen en positionering in relatie tot de verwachting van je klant en eindgebruiker.

Wat gaan we doen?

Integrons Imago
onderzoek is…

  • Online en kwantitatief

  • Een beknopte vragenlijst afgestemd op jouw wensen en behoeften

  • Flexibel (in frequentie en formaat)

  • Te combineren met andere onderzoeksvormen, zoals panels of klantonderzoek

  • Aan te vullen met kwalitatief onderzoek

Deel dit artikel!

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.



Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Kay

Kay Sijbrandij