Thema onderzoek

Welke thema’s uit de strategische, facilitaire agenda spelen er op dit moment binnen jouw organisatie en welke handvatten heb je nodig om een specifieke dienst aan te besteden? Met een thematisch onderzoek haal je specifiek verdiepende feedback op over thema’s die op dat moment relevant zijn voor je organisatie. Thema’s kunnen o.a. schoonmaak, catering, beveiliging, gebouwbeheer, kantoorartikelen of warme drankenautomaten zijn.

Waarom Thema onderzoek?

Verdiepend inzicht in de thema’s die er echt toe doen.

Specifiek thema’s uitvragen voor diverse groepen klanten en eindgebruikers.

Gerichte informatie om bijvoorbeeld te sturen op processen, het team of als handvat voor je toekomstige aanbesteding.

Wat gaan we doen?

Thema onderzoek is…

  • Gericht inzicht op specifiek thema en doelgroep

  • Eenmalig of continu inzetbaar

  • Kwalitatief of kwantitatief

  • Korte vragenlijst

  • Een extra handvat voor je toekomstige aanbesteding

  • Te benchmarken met organisaties in jouw branche

Deel dit artikel!

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.



Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Kay

Kay Sijbrandij