Feedbackzuilen

Feedback op momenten die er echt toe doen

WHY

Dé oplossing om op een snelle en doeltreffende manier feedback op te halen

Feedbackzuilen zijn de oplossing om op een snelle en doeltreffende manier feedback op te halen. Eindgebruikers beoordelen niet alleen de dienstverlening van het facilitair bedrijf. Ook kunnen leveranciers of contractpartners op onafhankelijke wijze worden gemonitord.

HOW

Continue stroom aan feedback van je eindgebruiker of externe gast

Momenten van de waarheid zijn waardevol. Doormiddel van continue feedback maakt Integron het mogelijk om middels slimme technologie het facilitair bedrijf te ondersteunen en te voorzien van een continue stroom aan feedback van je eindgebruiker of externe gast. Frequenter feedback en de ‘vinger aan de pols’ worden mogelijk. Denk daarbij aan de schoonbeleving bij het toilet, de ‘eetbeleving’ in het restaurant of de ‘ontvangstbeleving’ bij receptie en vertrek. Continu feedback op momenten van de waarheid.

WHAT

Continu inzicht in momenten van de waarheid

  • Monitoren en bewaken van KPI’s;

  • Continu inzicht in momenten van de waarheid;

  • Directe feedback;

  • Snel en oplossingsgericht.

Image is not available
Image is not available
previous arrow
next arrow
Slider

Aan de slag met de resultaten

Hoe gaan we verder na het onderzoek? Integron heeft diverse methodes ontwikkeld om je organisatie te
adviseren en/of te trainen om ervoor te zorgen dat je eindgebruikers (nog) lekkerder kunnen werken.

Rapportage

Aanbevelingen namens Integron in
een overzichtelijke rapportage.

LEES MEER

Infographics

De highlights uit het onderzoek
visueel gepresenteerd.

LEES MEER

Customer Journey Mapping

Middels de techniek customer journey mapping brengen we touchpoints en experience in kaart.

LEES MEER

Meer weten over het inzetten van feedbackzuilen?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te helpen.

Over welke onderzoeksoplossingen wilt u meer informatie (optioneel)?
Online onderzoekFeedbackzuilenMobiele enquêteKlantpanelsServicedesk check
Over welke informatie en adviesdiensten wilt u meer informatie (optioneel)?
Rapportage/infographics1-2-3 spelCustomer Journey MappingLeverancierssessieHospitality training