Universiteit-twente

Universiteit Twente meet interne klanttevredenheid

Het Facilitair Bedrijf (FB) van de Universiteit Twente heeft het tevredenheidsonderzoek onder haar interne klanten door Integron laten uitvoeren. Tijdens dit onderzoek zijn alle medewerkers en een deel van de studenten van de Universiteit Twente gevraagd naar hun mening over de facilitaire dienstverlening.

Monique Bosch (Beleidsmedewerker FB):

“Naast het onderzoek onder onze klanten, hebben we ook aan onze eigen medewerkers dezelfde vragenlijst voorgelegd in het spiegelonderzoek. Een interessante methode om te zien hoe dicht je bij je klant staat.”

Tijdens de Kick off presentatie bij aanvang van het onderzoek is aan alle FB-medewerkers uitleg gegeven over het onderzoek onder de klanten en het invullen van het spiegelonderzoek. Hierdoor ontstond er een hoge betrokkenheid van de medewerkers bij het onderzoek. De eindresultaten zijn eerst besproken in het MT, gevolgd door een presentatie naar alle FB-medewerkers.

David Korringa (directeur FB): “Door de presentatie aan de medewerkers gaan de resultaten van het onderzoek echt leven. Iedereen is op de hoogte waardoor het met de juiste sturing mogelijk moet zijn om verbeteringen door te voeren. De workshop met alle teamleiders en managers heeft daarnaast gezorgd voor concrete stappen richting ‘beter’. Mede dankzij Integron gaan wij nu bewust en gericht aan de slag, in de vervolgmeting gaan wij dit zeker terugzien!”

Deel dit artikel!

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.



Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Kay

Kay Sijbrandij

Lees ook…

Ga naar de bovenkant