GGZ Oost Brabant: Medewerkerperceptie gespiegeld met die van de interne klant

Integron heeft voor GGZ Oost Brabant het interne klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd over de bureaus ICT, Financiën en Facility als onderdeel van Financiën & Beheer (F&B). Het onderzoek is gehouden onder de tactische en strategische interne klanten van F&B.

"Wij hebben er als GGZ Oost Brabant voorts voor gekozen ook een spiegelonderzoek uit te voeren onder de medewerkers van F&B" aldus Hetty Stoof (stafmedewerker van F&B). Hierbij is dezelfde vragenlijst als op tactisch niveau gebruikt. Op deze wijze kan de medewerkerperceptie worden vergeleken (gespiegeld) met die van de interne klant.

Startpunt om te gaan verbeteren

Aanleiding voor het onderzoek is om een startpunt te hebben om te gaan verbeteren. Dit is een eerste meting door Integron uitgevoerd. Deze nulmeting heeft de huidige status van F&B in kaart gebracht. Tijdens verschillende workshops door Integron georganiseerd zijn de verbeterpunten verder vorm gegeven en is er een concreet verbeterplan opgesteld. Hetty Stoof vervolgt:

"De totaalaanpak van Integron heeft ervoor gezorgd dat er niet alleen cijfers bekend zijn maar dat de gegevens in de workshops ook geactiveerd zijn. Het is nu aan ons om de weg naar beter in te zetten. Met dank aan Integron zijn wij op de goede weg."

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier. Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Kay-Sijbrandij-consultant

Kay Sijbrandij

+31 (0)6 29 39 93 81
k.sijbrandij@integron.nl

Lees ook…

2020-05-15T11:54:06+00:00Tags: , |
Go to Top