Frequenter luisteren naar eindgebruiker biedt kansen in veranderende facilitaire markt
Hybride werken is de nieuwe norm. De stem van de facilitair eindgebruiker wordt daarbij steeds belangrijker! CX en GX consultant Kay Sijbrandij legt uit hoe je daarop inspeelt.
Combinatie van intern klantonderzoek en Covid-survey geeft waterschap Hollandse Delta handvatten voor eigentijds werkgeverschap en kantoor van de toekomst
Naast nieuwe inzichten die het interne klantonderzoek voor het Facilitair Bedrijf opbrengt, geeft de COVID-19 survey Waterschap Hollandse Delta handvatten voor het vormgeven van toekomstige scenario’s.
Facilitair dienstverleners nauwelijks aanbevolen door klanten
De NPS en tevredenheid over facilitair dienstverleners is gedaald in 2020, terwijl ze nu juist zo belangrijk zijn. Een en ander blijkt uit het benchmark rapport van Integron: Facility Beleving in Nederland 2020.
Met deze 3 tips maak je met gastvrijheid het verschil in de facilitaire dienstverlening
Gastvrijheid werkt pas echt als de basis op orde is en facilitair medewerkers in staat gesteld worden zonder overbodige frustraties gastvrij te zijn. Heb je als facilitair verantwoordelijke de basis op orde?
Infographics – Interne Facility Beleving per branche 2020
Hoe beleven eindgebruikers het facilitair bedrijf binnen de zorg, [...]
Rapport: Customer Experience bij Facilitair Dienstverleners in 2022
Dit brancherapport is gebaseerd op de resultaten van tientallen uitgevoerde klantonderzoeken in het afgelopen jaar in de branche facilitaire dienstverlening en interne klantonderzoeken voor het facilitair bedrijf binnen diverse organisaties. Download nu.