Online Facilitair Onderzoek

Snel, flexibel en gemakkelijk

WHY

Klantonderzoek onder eindgebruikers zorgt voor directe stuurinformatie en draagt bij aan het (nog) beter kennen en begrijpen van de eindgebruiker.

Het online facilitair onderzoek onder eindgebruikers naar de interne klanttevredenheid, zichtbaarheid en bekendheid van de facilitaire organisatie en dienstverlening biedt inzicht en verbetermogelijkheden om een hogere waardering (tevredenheid) te realiseren. Meer enthousiasme, betere interne klantrelaties en een hogere productiviteit zijn positieve gevolgen. Inzicht in hoe de dienstverlening beoordeeld wordt is de start om de basis op orde te krijgen.

HOW

Ontwikkelen van een excellente, gebruikersgerichte organisatie

De feedback van de gebruiker zorgt dat de facilitaire afdeling de interne klant beter begrijpt en beter inspeelt op de wensen van de klant. Doel is het ontwikkelen van een excellente, gebruikersgerichte organisatie. Vanuit de beleving van de klant kan uiteindelijk tegen lagere kosten een hogere waarde worden geleverd. De inzichten en strategische en tactische uitkomsten activeren wij naar het facilitaire team, eventueel directie en hoger management en de medewerkers.

WHAT

Online intern tevredenheidsonderzoek naar de facility beleving binnen uw organisatie

  • Maatwerk en doelgroepgericht;

  • Snel, flexibel en gemakkelijk;

  • Kwantitatief.

previous arrow
next arrow
Slider

Aan de slag met de resultaten

Hoe gaan we verder na het onderzoek? Integron heeft diverse methodes ontwikkeld om je organisatie te
adviseren en/of te trainen om ervoor te zorgen dat je eindgebruikers (nog) lekkerder kunnen werken.

Rapportage

Aanbevelingen namens Integron in
een overzichtelijke rapportage.

LEES MEER

Infographics

De highlights uit het onderzoek
visueel gepresenteerd.

LEES MEER

Customer Journey Mapping

Middels de techniek customer journey mapping brengen we touchpoints en experience in kaart.

LEES MEER

Meer weten over het uitvoeren van online onderzoek?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te helpen.

Over welke onderzoeksoplossingen wilt u meer informatie (optioneel)?
Online onderzoekFeedbackzuilenMobiele enquêteKlantpanelsServicedesk check
Over welke informatie en adviesdiensten wilt u meer informatie (optioneel)?
Rapportage/infographics1-2-3 spelCustomer Journey MappingLeverancierssessieHospitality training