Customer Journey Mapping

Denken vanuit de klant

WHY

Denken vanuit de klant draagt bij aan een hogere klanttevredenheid en een toenemende loyaliteit

Customer journey mapping is een klantgerichte techniek voor het ontwikkelen van innovatieve bedieningsconcepten en het optimaliseren van klantprocessen en diensten. Het maakt zichtbaar waar in het klantcontact verbeteringen mogelijk zijn om een optimale klantbeleving te realiseren over alle kanalen heen. Denken vanuit de klant draagt bij aan een hogere klanttevredenheid en een toenemende loyaliteit. Het opzetten van een Customer Journey kan je daarbij helpen.

HOW & WHAT

Touchpoints en experience in kaart brengen

Door de journey van eindgebruikers in kaart te brengen bepalen we de touchpoints, vetrekken we vanuit het klantdenken en bewustzijn en krijgen we inzicht op vragen zoals wat voor producten er geleverd worden en door wie, wat de klant mag verwachten van het Facilitair Bedrijf, en hoe de customer journey er uit ziet.

Daarna bepalen we hoe je en jouw facilitaire team de eindgebruiker in zijn of haar reis kan verrassen en op welke touchpoints het FB waarde toe kan voegen om de dienstverlening nog beter aan te laten sluiten op de behoefte van je eindgebruiker.

Meer weten over het inzetten van een Customer Journey?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te helpen.

Over welke onderzoeksoplossingen wilt u meer informatie (optioneel)?
Online onderzoekFeedbackzuilenMobiele enquêteKlantpanelsServicedesk check
Over welke informatie en adviesdiensten wilt u meer informatie (optioneel)?
Rapportage/infographics1-2-3 spelCustomer Journey MappingLeverancierssessieHospitality training