Customer Journey Mapping, de reis van de facilitair eindgebruiker in kaart

Wat is de invloed van het facilitair bedrijf volgens jouw eindgebruiker en waar liggen de kansen? Met Customer Journey Mapping geef je je eindgebruikers een stem en ga je samen op interactieve wijze de pijnpunten, kansen en krachten in de journey ontdekken.

Waarom Customer Journey Mapping

Draagvlak en bewustwording creëren door samen in de schoenen van de eindgebruiker te staan.

Innoveren; out of the box denken en los van alledaagse processen.

Optimaliseren en waarde toevoegen door te acteren op momenten van de waarheid in de customer journey.

Wat gaan we doen?

Customer Journey Mapping is…

  • Laagdrempelig
  • Motiverend
  • Kwalitatief en kwantitatief
  • In te zetten voor verschillende diensten op verschillende momenten.

  • Pragmatisch
  • Actiegericht

Deel dit artikel!

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.



Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Kay

Kay Sijbrandij