Servicedesk check

Frequent meten, een doordachte aanpak en opvolging

WHY

Het goed functioneren van de servicedesk draagt bij aan een hogere mate van tevredenheid en dus blije eindgebruikers

In veel gevallen draagt het goed functioneren van de servicedesk bij aan een hogere mate van tevredenheid en dus blije eindgebruikers. Echter is het nog vaak het geval dat de servicedesk (nog) niet 100% naar behoren functioneert. Is men bijvoorbeeld tevreden over de doorlooptijd, geboden oplossingen of de klantvriendelijkheid?

HOW

Frequent meten, doordachte aanpak en opvolging

Integron heeft een slimme technologie ontwikkelt om de servicedesk door te meten. Door een hoge mate van frequent te meten verzorgen we een doordachte aanpak en verbinden we aan de feedback ook echt opvolging.

WHAT

Periodiek verbeteren naast dagelijkse opvolging

  • Feedback ontvangen;

  • Inzicht krijgen;

  • Actiematig opvolgen;

  • Klant informeren welke acties er opgevolgd zijn;

  • Periodiek organisatie verbeteringen eruit halen, naast de dagelijkse opvolging;

Aan de slag met de resultaten

Hoe gaan we verder na het onderzoek? Integron heeft diverse methodes ontwikkeld om je organisatie te
adviseren en/of te trainen om ervoor te zorgen dat je eindgebruikers (nog) lekkerder kunnen werken.

Rapportage

Aanbevelingen namens Integron in
een overzichtelijke rapportage.

LEES MEER

Infographics

De highlights uit het onderzoek
visueel gepresenteerd.

LEES MEER

Customer Journey Mapping

Middels de techniek customer journey mapping brengen we touchpoints en experience in kaart.

LEES MEER

Meer weten over het inzetten van de servicedesk check?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te helpen.

Over welke onderzoeksoplossingen wilt u meer informatie (optioneel)?
Online onderzoekFeedbackzuilenMobiele enquêteKlantpanelsServicedesk check
Over welke informatie en adviesdiensten wilt u meer informatie (optioneel)?
Rapportage/infographics1-2-3 spelCustomer Journey MappingLeverancierssessieHospitality training