Door optimaal faciliteren het beste uit organisaties halen2023-01-16T08:53:10+00:00

Haal het beste uit je organisatie door optimaal te ontzorgen en faciliteren.

Ik ben

werkzaam
bij een
facilitair dienstverlener

en wil inzicht in de beleving van

mijn klanten

mijn medewerkers

de eindgebruikers van mijn klanten

Ik ben

facilitair professional bij een facilitair bedrijf

en wil inzicht in de beleving van

mijn interne
klanten

Ik ben 

werkzaam bij een facilitair dienstverlener

en wil inzicht in de beleving van

Ik ben 

facilitair professional bij een facilitair bedrijf 

en wil inzicht in de beleving van

Integron Facility Beleving

Hoge productiviteit en lager ziekteverzuim
door gelukkige medewerkers

Loyale en terugkerende klanten
en eindgebruikers

Nieuwe klanten door
betrokken ambassadeurs

Hogere omzet door
enthousiaste klanten en medewerkers

We weten waar we het over hebben

Download het nieuwe benchmarkrapport:

Customer Experience bij facilitair dienstverleners 2022

Inzicht in de NPS en customer journey van facilitair dienstverleners.

CX22-facilitair

Deze organisaties gingen je voor:

Jarenlange bewezen expertise

Sinds 1993 is Integron hét toonaangevende onderzoeksbureau voor klant- en medewerkeronderzoek, vanuit ieder perspectief. Samen met jou bouwen we aan betekenisvolle en excellente dienstverlening waar klant, medewerker en eindgebruiker zich thuis voelt.

We delen graag onze kennis

Wil jij ook meer halen uit je klanten en medewerkers en werken naar een toppresterende organisatie?

Neem contact op, kom een kop koffie drinken of bekijk onze producten en kennis.

Ga naar de bovenkant