Klantpanels

De stem van de klant

WHY

De interne klant betrekken bij het komen tot verbeteringen

Het uitvoeren van onderzoek is van groot belang wanneer de gehele dienstverlening van de facilitaire organisatie getoetst dient te worden en het facilitair bedrijf de verwachtingen en behoeften van de eindgebruiker inzichtelijk wil hebben om te werken aan optimale klantbeleving. Niet altijd is onderzoek het eerste middel om tot deze inzichten te komen en zijn speerpunten reeds geformuleerd.

Samenstellen van klantpanels kan een waardevolle aangelegenheid zijn om ideeën, frustraties of successen van de facilitaire organisatie in kaart te brengen en de eindgebruiker een podium te geven om deze te uiten.

HOW

Themagericht panels organiseren

Door de eindgebruiker dit podium te geven en de juiste vragen te stellen leren we te luisteren naar de stem van de klant en kunnen we de stem omzetten naar acties en verbeterplannen.

Integron verzorgt deze klantpanels op locatie van de organisatie en koppelt de uitkomsten van de interactieve sessie terug met advies en aanbevelingen.

WHAT

Toetsen van ideeën en draagvlak creëren

  • Toetsen van ideeën en draagvlak creëren voor wijzigingen in het product –en dienstenpakket;

  • Kwalitatief en verdiepend;

  • Interactie en co-creatie;

  • Groepsdynamiek;

  • Stem van de klant.

Aan de slag met de resultaten

Hoe gaan we verder na het onderzoek? Integron heeft diverse methodes ontwikkeld om je organisatie te
adviseren en/of te trainen om ervoor te zorgen dat je eindgebruikers (nog) lekkerder kunnen werken.

Rapportage

Aanbevelingen namens Integron in
een overzichtelijke rapportage.

LEES MEER

Infographics

De highlights uit het onderzoek
visueel gepresenteerd.

LEES MEER

Customer Journey Mapping

Middels de techniek customer journey mapping brengen we touchpoints en experience in kaart.

LEES MEER

Meer weten over het inzetten van klantpanels?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te helpen.

Over welke onderzoeksoplossingen wilt u meer informatie (optioneel)?
Online onderzoekFeedbackzuilenMobiele enquêteKlantpanelsServicedesk check
Over welke informatie en adviesdiensten wilt u meer informatie (optioneel)?
Rapportage/infographics1-2-3 spelCustomer Journey MappingLeverancierssessieHospitality training