Klantpanels

Direct in contact met je interne klant in groepsverband, gecoördineerd door Integron. Met een klantpanel kun je, zeker als aanvulling op andere onderzoeksmethoden, dieper ingaan op de thema’s die er toe doen volgens je klanten en eindgebruikers. Het betrekken van de klant bij je verbeterproces zorgt tevens voor vertrouwen en betrokkenheid. Door meerdere stemmen in één ruimte te hebben, haal je kwalitatieve feedback op met een waardevolle dialoog tot gevolg.

Waarom klantpanels?

Direct kwalitatieve feedback ophalen van je klant in een waardevolle dialoog.

Klanten en eindgebruikers voelen zich gehoord en kunnen worden betrokken in je verbeterproces.

Verdieping op thema’s die er volgens jouw klanten en eindgebruikers écht toe doen na afronding van een kwantitatief onderzoek.

Wat gaan we doen?

Klantpanels zijn…

  • Kwalitatief en verdiepend

  • Interactief en creatief

  • Dynamisch

  • Perfecte voorbereiding of vervolg op andere vormen van onderzoek

Deel dit artikel!

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.



Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Kay

Kay Sijbrandij