Customer Experience Facilitaire dienstverlening

Inspiratiesessie: EX – CX – GX: Écht van betekenis zijn

Wanneer?
9 april | 12.00 – 17.00

Inclusief lunch

Locatie:
Integron

K.P. van der Mandelelaan 90
3062 MB Rotterdam

Voor wie? 
Marketing en communicatiemanagers bij facilitair dienstverleners en facilitair managers

Aan de slag met gelukkige medewerkers, blije klanten en enthousiaste eindgebruikers. Tijdens deze inspiratiesessie zal Kay Sijbrandij, aan de hand van het service-profit-chain-model, facilitair professionals én dienstverleners die het strategische belang van de facilitaire organisatie willen benutten op een interactieve manier inspireren.

Wat we gaan doen:

Na een korte introductie gaan we aan de slag met:

EX: Employee Experience: Het begint bij jezelf!

  • In welke mate zijn jouw medewerkers enthousiast over de organisatie als werkgever?
  • Hoe verhoudt zich dat tot werkend Nederland?

CX: Customer Experience: Hoe goed ken jij jouw klant?

  • Vertel jouw mooiste klantverhaal!
  • Wat is klantbeleving? -> van verhaal naar score
  • Hoe wordt de dienstverlening van jouw organisatie beoordeeld?
  • Hoe verhoudt zich dat tot gemiddeld Nederland?

GX: Guest Experience: In de schoenen van jouw eindgebruiker! Het mappen van de Facility Journey.

  • Wat is de invloed van het facilitair bedrijf volgens jouw eindgebruiker?
  • Hoe kan je werken naar facility excellence? Best Practice case van Provincie Groningen
  • Zelf aan de slag: Guest Journey Mapping

Meld je gratis aan:




Met het aanmelden voor deze workshop ga ik ermee akkoord dat Integron mij relevante informatie stuurt over de inspiratiesessie en relevante onderwerpen. Integron gaat vertrouwelijk om met je gegevens. Privacy en cookie statement