NEN: “Het doel van het Facilitair Bedrijf is om in de tijd werkelijk te kunnen verbeteren”
NEN: "Het doel van het Facilitair Bedrijf is om in de tijd werkelijk te kunnen verbeteren" In Nederland is NEN het [...]
NEN: "Het doel van het Facilitair Bedrijf is om in de tijd werkelijk te kunnen verbeteren" In Nederland is NEN het [...]
Facilitaire Dientverlening Boskalis: Klantgericht en duidelijk zichtbaar Koninklijke Boskalis Westminster N.V. (hierna Boskalis), van oorsprong een echt Rotterdams havenbedrijf, is anno [...]
Intern klanttevredenheidsonderzoek Attero Facilities Attero, een bedrijf dat haar bestaan dankt aan afval. Afval? Ja zeker, door het terugwinnen van herbruikbare [...]
Voor het Facilitair Bedrijf van Vitens heeft Integron een kernwaardenonderzoek gehouden onder de facilitair medewerkers.
Het Facilitair Bedrijf (FB) van de Universiteit Twente heeft het tevredenheidsonderzoek onder haar interne klanten door Integron laten uitvoeren.
Integron heeft onderzoek gedaan naar de veiligheidsbeleving van medewerkers en studenten van de TU/e. Veiligheid is gemeten op basis van veiligheidsgevoel, veiligheidsgedrag en ervaring.
Intern klantonderzoek om aan wensen te voldoen van eindgebruikers Facilitair Bedrijf cruciaal voor CBS. Integron voerde het onderzoek uit.
Diensten tevredenheidsonderzoek facilitair bedrijf voor Provincie Noord-Brabant Binnen de provincie Noord-Brabant worden diensten verleend door diverse afdelingen en op diverse locaties. [...]
Integron heeft middels interactieve sessies de customer journey van het facilitair bedrijf van Gemeente Tilburg inzichtelijk gemaakt.
Om het Self Service Portal zo goed mogelijk te kunnen inrichten, aansluitend bij de wensen van de eindgebruiker, heeft Integron panels uitgevoerd voor Prorail.