Leverancierssessie

Continu in contact staan met je partners en leveranciers

WHY

Bewustwording met betrekking tot samenwerken en interne klantbeleving

Continu in contact staan met je partners en leveranciers. Tot op heden wordt het als zeer moeilijk ervaren om met leveranciers één geheel te vormen en als één geheel de interne klanten te faciliteren. De samenwerking tussen de leveranciers en de dimensie van interne klantbeleving komen nog te weinig tot ontplooiing. Wat zijn redenen en op welke wijze kan dat beter?

HOW & WHAT

Een interactieve presentatie met vastgestelde vragen die beantwoord en teruggekoppeld worden aan de organisatie.

De leverancierssessie creëert bij zowel de eigen organisatie als bij de leveranciers een stuk bewustwording met betrekking tot samenwerken en interne klantbeleving. Door actief aan de slag te gaan met de onderwerpen en thema’s die besproken worden komt men tot betere prestaties.

Meer weten over het uitvoeren van leverancierssessies?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te helpen.

Over welke onderzoeksoplossingen wilt u meer informatie (optioneel)?
Online onderzoekFeedbackzuilenMobiele enquêteKlantpanelsServicedesk check
Over welke informatie en adviesdiensten wilt u meer informatie (optioneel)?
Rapportage/infographics1-2-3 spelCustomer Journey MappingLeverancierssessieHospitality training