Over ons

Integron biedt onderzoek en inzicht en informeert en activeert jouw organisatie om het beste uit klant en medewerker te halen. Samen met u bouwen we betekenisvolle en excellente organisaties waar klanten en medewerkers zich thuis voelen.

 Het beste halen uit klant en medewerker is waarom wij bestaan

Optimaal faciliteren leidt tot medewerkers die meer uit zichzelf halen, wat leidt tot klanten die uw organisatie hoger waarderen. Klanten zijn de belangrijkste energiebron voor medewerkers en richtinggevend voor de voortdurende ontwikkeling van uw organisatie. Neemt de waarde voor en de waardering van klanten toe, dan leidt dit ook tot een positievere werkbeleving. Het benutten van klant- en medewerkerpotentieel zorgt dat u het beste uit uw organisatie haalt.

Team Integron

Met een team van 30 enthousiaste en gedreven medewerkers helpen we onze klanten iedere dag weer met plezier om het beste uit hun medewerkers en klanten te halen.

BelevingAwards

Jaarlijks reiken we de BelevingAwards uit aan de klanten die het best presteren op het gebied van klant- en medewerkerbeleving.

Kwaliteit en privacy gewaarborgd

Integron is ISO/IEC 20252 gecertificeerd. Daarnaast is Integron lid van de MOA en Esomar.